על עצמי

לא תאמינו מי חזר מאימוץ💔

ומחפש בית חדש 🏡

הוא רק גור וכבר החיים הכו בו, גור קטן שלא מבין הכל ודרוש לבית סבלני עם ניסיון והבנה שגור הוא גור!🫂

ריי הוא האחרון בכלבייה מבין אחיו, האחרון שנשאר בזמן שאחיו כבר נמצאים בבתים, החיים של ריי יכולים להיות אחרים! 

 בשביל הגור שנשאר מאחור ורוצה לצאת אל האור! ❤️

ריי הוא גור סוציאלי, יהיה גדול. 

בן חצי שנה מעורב בלגי, 

מאוד אוהב לשחק, גם עם כלבים אחרים, סקרן ואוהב מאוד אנשים🫶🏼

מחכה לכם בקוצר רוח בכלביית הרצליה!

מעורב בלגי | בינוני-גדול| מחכה בכלביית הרצליה 

כישורים חשובים

מסתדר.ת עם אנשים:
מסתדר.ת עם ילדים:
מסתדר.ת עם כלבים אחרים:
מסתדר.ת עם חתולים:
מחונכ.ת לצרכים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן